پانک فوم پتروشیمی
نوشته شده توسط : علی پور

او تعهدات کارمندان شهر و گروه های زیست محیطی را که توسط بنیاد Surfrider به رهبری بنیاد Surfrider تعهد می کنند، نادیده می گیرند که از کسب و کار اسپانیایی صحبت نمی کنند. او درباره این تعهدات در زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت کرد.

شورای کریس کیت، یکی از سه جمهوریخواه، برای رأی دادن به این ممنوعیت، گفت که وی درباره مشارکت در کسب و کارهای متعلق به افرادی که زبانهای دیگر نیز صحبت می کنند، نگران است.

او گفت: "در حالی که من قدردانی می کنم برخی از آنها در اسپانیا، چه در مورد تاگالوگ، ویتنامی، ژاپنی وجود دارد؟"

ایران ورق

ممنوعیت ناشی از افزایش نگرانی در مورد آلودگی پلاستیک در اقیانوس است. پلاستیک هنگامی که شما آن را نگه دارید، گسسته و محکم به نظر می رسد، اما آن را به تکه های کوچک تجزیه می شود و سپس یک مشکل آلودگی قابل اشتعال می شود. این می تواند در داخل حیوانات دریایی قرار بگیرد که آن را برای غذا اشتباه می کند یا به فلوتی ها غول پیکر زباله هایی که در حال حاضر در سراسر جهان غواصی می کنند، انباشته می شود. فوم پلاستیکی به ویژه بد به نظر می رسد زیرا به راحتی از دسترس خارج می شود، مانند کیسه های پلاستیکی تک نفره که قبلا در سراسر کالیفرنیا ممنوع شده است.

گروه هایی که داوطلب تمیز کردن سواحل هستند، از جمله Surfrider و ساکن ساوثیگو، ساکنان پلاستیکی بیشتری نسبت به هر چیز دیگری پیدا می کنند، بیشتر از آن فوم پلاستیکی است.

شورمن اسکات شرمن گفت مشکل مردم پلاستیکی نیست، پس باید شهروندان به جای ممنوعیت، پس از جارو برقی بمانند.

او گفت: "فوم پلی استریل پایین نیست و خود را در اقیانوس پرتاب می کند."

حتی پس از ممنوعیت اثر می گذارد، ظروف غذای پلاستیکی باقی می مانند، قانونی هستند، مخالفان ممنوعیت ممنوعیت.

شورای کریس بخش رهبری فشار برای ممنوعیت پلاستیکی پلاستیکی.

او گفت: "اثرات منفی پلی استایرن دائمی است و سلامت سان دیهان، حیات وحش و صنایع حیاتی کشورمان را تهدید می کند." "زمان برای ما به گوش دادن به گروه های اجتماعی، غیرانتفاعی و کسب و کار است که برای سالها از این تغییرات حمایت کرده اند و از پودر فوم و پلاستیک در سن دیگو فرار کرده اند."

شهر رویکرد پراکنده نسبت به فوم پلاستیکی دارد. چند سال پیش، شورای شهر برنامه ای برای از بین بردن پول دریافت کرد.

در روز سه شنبه، شرکت دارت کانتینر، سازنده پلاستیک که در سال های اخیر بیش از 200،000 دلار صرف ساخت کمپین های سیاسی محلی و لابیگری کرده است، از شهر درخواست کرد که فوم پلاستیکی آن را ممنوع نکنند، بلکه بر روی بازیافت بیشتر آن تمرکز می کند. نماینده Dart، Nikki Buffa، وکیل مدافع Latham & Watkins، در ارائه به شورای شهر و نامه اکتبر اشاره کرد که بدهی های قانونی بالقوه می تواند شهرستان را با ممنوعیت مواجه است.

تعریف: این پست به روز شده است تا روشن شود که بوفا به صراحت اعلام نکرده است که شرکت کانتینر دارت ممکن است شهر را شکایت کند، در صورتی که ممنوعیت بدون مطالعه زیست محیطی را تأیید کرد.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: